Skip to main content
Fútbol Base
Marcos Castells torna de la concentració amb la Selecció espanyola Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador del Cadet A, Marcos Castells, que va ser convocat per a realitzar entrenaments amb la Selecció espanyola Sub-16 durant dilluns passat, dimarts i dimecres, ja s'ha incorporat al treball del seu equip per a preparar el pròxim compromís dels llevantinistes que els enfrontarà a l'Alboraya UD.

El jove lateral esquerre, habitual en les convocatòries de la Selecció valenciana, va viure durant esta setmana la seua primera experiència davall la disciplina del combinat nacional de la seua categoria.