Skip to main content
Femení
María Miret participa en la victòria de la Selecció espanyola Sub-19 davant de Bulgària per 7-0
There are no reactions yet. Be the first!

María Miret, jugadora del Levante UD Femení, ha participat en la victòria de la Selecció espanyola Sub-19 davant de Bulgària esta vesprada. La centrecampista llevantinista ha jugat com titular el segon partit del Minitorneig de classificació del combinat nacional femení per al Campionat d'Europa, que han guanyat per set gols a zero.

Amb este resultat s'asseguren la classificació matemàtica per a l'Europeu, ja que ja van guanyar el primer partit per 17-0 davant d'Estònia. La Selecció femenina Sub-19 es manté en el primer lloc del seu grup, empatada a 6 punts amb Finlàndia, davant de qui es jugarà el primer lloc este dijous 24 en Kavarna (Bulgària).

Nerea Pérez, l'altra jugadora del Levante UD Femení convocada per a esta fase de classificació, no va poder disputar cap minut de l'encontre davant de Bulgària i espera la seua oportunitat en l'últim partit contra Finlàndia.