Skip to main content
Femení
Mariajo es convertix en la primera incorporació del Levante UD Femení per a la pròxima temporada
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení comença a planificar la pròxima temporada, després que el passat cap de setmana caiguera eliminat de la competició de la Copa SM La Reina enfront del vigent campió de la Superlliga, el Rayo Vallecano.

D'esta manera, els responsables de la secció femenina han començat a perfilar l'equip de la pròxima campanya i s'ha produït la primera incorporació per al mateix.

Mª José Rocafull s'ha convertit en el primer fitxatge per al Levante UD Femení 10/11. Procedent del Marítim, la davantera torna a l'entitat llevantinista, on va defendre els seus colors en les temporades 04/05 i 05/06.

Amb 20 anys, la valenciana ha sigut internacional amb la Selecció espanyola Sub-19 en les temporades 08/09 i 09/10. Així mateix, anteriorment es va proclamar Subcampiona d'Espanya amb la Selecció valenciana Sub-18.

Mariajo s'incorpora des de ja mateix als entrenaments que realitzarà el conjunt de Superlliga fins a finals de juny.