Skip to main content
Femení
Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río, en Zamora amb la Selecció
There are no reactions yet. Be the first!

Les quatre jugadores del Levante UD Femení que des del passat 22 de setembre es troben convocades amb la Selecció espanyola en Las Rozas ja estan a Zamora junt amb la resta de futbolistes esmentades per a preparar el partit que disputarà dijous que ve el combinat nacional davant d'Anglaterra en el Nou Estadi Ruta de Plata de la localitat.

Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río han visitat este matí les instal·lacions on se celebrarà el dia 2 el mencionat encontre, mentres que esta vesprada les jugadores s'han posat a les ordes del tècnic Ignacio Quereda.

Fotografia: RFEF