Skip to main content
Primer Equip
Pallardó millora de la seua ruptura i ja s´ha exercitat amb la plantilla
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol en una sessió en què la nota positiva la va posar Pallardó que es va exercitar amb el grup durant la primera part de l'entrenament.

El centrecampista valencià encara que ja es troba molt recuperat de la seua ruptura de fibres, encara no té l'alta mèdica i continua rebent tractament específic.

Al contrari, Ángel va intentar realitzar alguns exercicis sobre el terreny de joc però al notar molèsties en l'adductor esquerre, va haver de continuar la sessió amb treball fisioteràpic.

Pel que fa a l'entrenament, Luis García va poder comptar de nou amb Geijo que va disposar de dos dies de permís després de l´encontre davant del Sevilla Atlètic i hui ja va tornar a treballar amb la resta del planter.

El tècnic madrileny ha dirigit una sessió en què la gran protagonista ha sigut el baló i en la que s'ha realitzat treball tàctic, amb possessions i partits reduïts a mig camp.