Skip to main content
Primer Equip
Martins ja ha aterrat a València i esta vesprada s´exercitarà a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Martins ja està a València disposat a iniciar la seua aventura en les files de la societat blaugrana. El futbolista ha aterrat al tall del migdia a Manises després de passar unes jornades a Nigèria després de rubricar el seu contracte amb la institució blaugrana a finals de la passada setmana. Martins s'exercitarà esta vesprada amb la plantilla granota en l'entrenament pautat per a les 18:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.