Primer Equip
Martins: “Sempre he volgut vindre al Levante UD”
Siguientes noticias
Levante UD B i CD Olímpic afronten l´encontre de demà amb els mateixos punts
Atlético Levante UD
El gran gol de Michel no va ser suficient
Primer Equip
El Juvenil A estrena el seu caseller de victòries davant del València CF (1-0)
Levante UD Juvenil
La plantilla del Levante s´exercitarà demà a les 10 hores a Buñol
Primer Equip
Martins s'ha mostrat somrient i feliç per passar a formar part de la plantilla del Levante UD i des del primer minut ha deixat patent la seua satisfacció lluint la bufanda llevantinista que li ha acompanyat des de la seua baixada de l'avió fins a la seua arribada a l'hotel on esta nit pernoctarà. El futbolista ha reconegut que “sempre he volgut vindre al Levante UD” i ha tingut paraules d'agraïment cap a l'entitat llevantinista i cap a Manolo Salvador.