Mayte Casas, convocada amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora del Levante UD Femení, Mayte Casas, ha sigut convocada per als entrenaments de preparació i la Fase Final del VII Campionat d'Europa que disputarà la Selecció espanyola Sub-19.
El dit campionat se celebrarà a França del 7 al 19 de juliol. La futbolista granota es desplaçarà a Madrid el 20 de juny per a seguir les directrius del seleccionador nacional i treballar junt amb la resta de les convocades en Les Regates. Abans d'anar-se a França, es produiran sis descarts. El desplaçament està previst per al dissabte 5 de juliol a les 12 hores i el calendari de partits és el següent: