Skip to main content
Primer Equip
Meritori empat del Levante amb nou sobre el camp (0-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Va concloure el Levante replegat sobre la seua meta, en els minuts finals del xoc davant del Saragossa, amb nou jugadors després de les expulsions de Pape Diop i Pedro López, defenent amb fe i urpa, una igualada que va meréixer esgarrar en l'arrancada trepidant de la confrontació. L'esquadra blaugrana va recuperar la memòria en la claredat de l'encontre. La seua posada en escena va evocar la imatge de setmanes anteriors. Va ser un Levante devastador que va trencar en mil trossos l'entramat defensiu de l'entitat manya. Acquafresca va aprofitar una deixada d'Iborra per a superar Roberto encara que el col·legiat va invalidar l'acció per fora de joc. Amb anterioritat, la grada i els jugadors van reclamar unes mans d'un defensor local en un centre de Valdo. Tot va canviar en la segona fase amb l'expulsió de Diop. El Levante va donar un passe arrere per a eixir a la contra. Iborra va cabotejar amb violència però va sorgir la mà de Roberto. Keylor va prendre la paraula en el tram final del duel. El Levante va mantindre una igualada que li permet situar-se amb 42 punts pràcticament assaborint la permanència en Primera Divisió.