El Juvenil A iniciarà la Copa SM El Rei el diumenge a les 16 hores davant de la UD Almería
There are no reactions yet. Be the first!
El Juvenil A iniciarà este cap de setmana el seu camí per la competició de la Copa SM El Rei. El conjunt que milita en Divisió d'Honor disputarà este campionat per tercera vegada en la seua història. 15 anys han hagut de transcórrer perquè el Juvenil A torne a jugar la Copa SM El Rei.
El sorteig va oferir l'enfrontament amb la UD Almeria en els Octaus de Final. Per tant, els de Villa jugaran el partit d'anada davant del conjunt andalús este diumenge a les 16 hores en la Ciutat Esportiva del Levante UD.