El Levante UD Femení jugarà este cap de setmana l'encontre de tornada dels Quarts de Final de la Copa SM La Reina davant del RCD Espanyol. El conjunt llevantinista va empatar a 1 en el partit d'anada, per la qual cosa l'eliminatòria s'haurà de decidir en el Poliesportiu municipal de Natzaret.
L'equip dirigit per Antonio Contreras disputarà este compromís el dissabte a les 17 hores amb una promoció molt especial per a tots els aficionats que s'acosten a les instal·lacions de Natzaret.
Tots els seguidors i aficionats que presencien l'encontre rebran a l'eixida del Poliesportiu un tiquet canviable per una entrada per al partit Levante UD-Rayo Vallecano de Lliga BBVA que es disputarà el diumenge a les 12 hores en l'Estadi Ciutat de València. El tiquet es podrà canviar per una entrada de Gol Alboraya en la porta senyalitzada en el tiquet per a tal efecte.