Skip to main content
Primer Equip
Miguel Pérez s´incorpora al grup en la sessió vespertina
There are no reactions yet. Be the first!

Miguel Pérez s'ha incorporat als entrenaments amb el grup en la sessió vespertina que la plantilla llevantinista ha realitzat a Bunyol, després de mes i mig allunyat dels terrenys de joc per uns problemes en el bessó esquerre.

Després de la recuperació de l'interior madrileny, l'únic que va entrenar al marge ha sigut Javi Guerra, que continua amb molèsties en el peu dret.

La resta del planter, s'ha exercitat a les ordes de Luis García en una sessió en què han realitzat treball tàctic i han finalitzat amb un triangular.

La plantilla tornarà als entrenaments demà dimecres a la vesprada en l´escenari que es confirmarà demà al matí.