Skip to main content
Primer Equip
Molinero i Jorge Pina es perdran el partit davant del Albacete per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Molinero i Jorge Pina es perdran el partit de dissabte que ve a les 18:30 hores davant de l'Albacete Balompié, després que la passada jornada veren cartolina groga que al tractar-se de la quinta d'esta classe ocasiona suspensió.

A més, Samuel s'unix a la llista de jugadors advertits de sanció junt amb Robusté, Rubén, Xisco Nadal i Geijo, que es queden a la vora de la suspensió amb quatre grogues cada un d'ells.

La resta del llistat de jugadors amb targetes el completen Reina i Del Moral amb tres grogues; Yago i Felipe que sumen dos, mentrestant, Tena, Ballesteros, Pedro Vega, Adrián i Ángel només tenen una.