Montse i Ruth, convocades per al partit de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món
There are no reactions yet. Be the first!
Les futbolistes del Levante UD Femení, Montse Tomé i Ruth García, han sigut convocades per la Selecció espanyola per al partit de la fase de classificació del VI Campionat del Món que enfrontarà a Espanya i Turquia en Manisa (Turquia) el pròxim 21 de novembre.
Les dos jugadores llevantinistes han sigut citades perquè este diumenge viatgen a Las Rozas per a concentrar-se amb el combinat nacional. El desplaçament a Turquia es realitzarà el dijous dia 19, mentres que la encontre Turquia-Espanya es disputarà el dia 21 a les 13 hores en l'Ataturk Stadium.