Skip to main content
Femení
Montse Tomé i Ruth García, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Montse Tomé i Ruth García, han sigut convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola del 8 al 10 de març en Las Rozas (Madrid).

Ambdós futbolistes hauran d'estar dilluns que ve a les 17 hores en la dàrsena d'autocars de la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a desplaçar-se, junt amb la resta de jugadores esmentades, a la Ciutat de Futbol de Las Rozas.

La tornada està prevista per al dimecres dia 10 després de l'esmorzar.