Skip to main content
Femení
Montse Tomé, María i Mariví continuaran una temporada més en el Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha renovat este mateix matí a tres jugadores més. Es tracta de Montse Tomé, María i Mariví que seguiran en l'entitat llevantinista una temporada més.

Per a Montse, esta campanya serà la quarta que vestirà l'elàstica blaugrana, mentres que per a María i Mariví, ambdós formades en la pedrera del Levante UD Femení, serà la dotzena.