Skip to main content
Femení
Montse Tomé podria participar demà dissabte amb la Selecció espanyola enfront d´Austria
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Montse Tomé, que des de dilluns passat es troba en Las Rozas concentrada amb la Selecció absoluta, podria demà dissabte participar amb el combinat nacional en el primer encontre de la Fase de Classificació de la Copa del Món Femenina que enfrontarà a les espanyoles i a Àustria.

Este compromís se celebrarà a les 12 hores en l'Estadi Arcángel de Còrdova i serà retransmés en directe per Teledeporte.

El pròxim 29 d'octubre Espanya visitarà Àustria per a disputar el segon encontre d'esta Fase.

Fotografia: RFEF