Skip to main content
Primer Equip
Nano completa l´última sessió de treball en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Nano ha completat l'última sessió de treball sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València que el planter ha efectuat des de les 10:30 hores. El central arrossega una lumbàlgia que li ha impedit exercitar-se en les sessions habituals disseminades al llarg de la present setmana. No obstant això, este matí ha botat al verd del coliseu d'Orriols per a exercitar-se amb normalitat.

El saguer està inclòs en la convocatòria establida per Luis García. Del Horno travessa per una situació semblant després d'absentar-se dels entrenaments per unes molèsties en el tendó d'Aquil·les. El lateral ha treballat junt amb el grup en la jornada matinal i forma part del llistat dels jugadors que demà afrontaran l´encontre davant del Deportivo de La Corunya. Xavi Torres ha participat en la matinal. El tècnic ha preparat un entrenament en què ha primat la pràctica de qüestions tecnicotàctiques. Els futbolistes esmentats acudiran demà a les 11:00 hores per a realitzar una sessió de vídeo abans de concentrar-se per a la disputa del duel davant del Deportivo.