Skip to main content
Primer Equip
Nano i Aranda reprenen els entrenaments junt amb la resta del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Nano i Carlos Aranda s'han integrat a la dinàmica de treball del grup en la segona jornada de treball de la present setmana desenrotllada este matí en les instal·lacions de Buñol des de les 10.30 hores.

El central i l'atacant han completat la sessió amb absoluta normalitat. Cal recordar que Nano i Aranda no van participar en el duel que el passat cap de setmana va enfrontar al Levante i al Barcelona en el Camp Nou. El central patia unes molèsties en el turmell esquerre produïts durant el transcurs del xoc que va enfrontar a l'esquadra blaugrana i al Real Sporting de Gijón.

Per la seua banda, Aranda va concloure la setmana passada amb unes molèsties en el tendó de l'adductor dret.