Skip to main content
Femení
Victòria contundent davant del Reocín (1-4)
There are no reactions yet. Be the first!

EMF Reocín: Edda, Sandra, Yumay, Álex, Ana, Andrea (Raquel, min. 73), Patri, Marta, Laura (Rocío, min. 53), Claudia, Andreu.

Levante UD Femení: Sandra, Maider, Ruth, Andrea, Mariajo, Alicia, Nerea (Peque, min. 66), Anabel (Marta Luna, min. 57), Mariví, Alexia (Sandra Castelló, min. 71), Bernauer (Neus, min. 55).

Àrbitre: Gutiérrez Zubizarreta. Va expulsar amb targeta roja a la local Sandra.

Gols:
0-1.Alicia, min. 2
1-1.Marta, min. 5
1-2.Bernauer, min. 21
1-3.Alicia, min. 23
1-4.Ruth (p), min. 40

El Levante UD Femení es va rescabalar de la derrota del cap de setmana vencent de manera contundent al Reocín. Les llevantinistes es van avançar molt prompte en el marcador, als dos minuts, per mediació d'Alicia. No obstant això, l'alegria va durar poc, ja que, tan sols tres minuts després, Marta va establir l'empat amb l'execució d'una falta directa.

Bernauer va tornar a posar per davant al seu equip amb un llançament llunyà que va sorprendre el porter i va acabar convertint-se en el 1-2. Alicia, dos minuts després, va anotar el tercer i Ruth, a falta de cinc minuts per a la conclusió del primer temps, va sentenciar marcant des dels onze metres.

Tots els gols van arribar en la primera mitat del partit, per la qual cosa el segon temps no va tindre intensitat.

El Levante UD Femení, després de la tornada durant esta nit de Santander, disfrutarà demà d'una jornada de relaxació en les instal·lacions del spa de l'Hotel Olympia. Diumenge que ve, les d'Antonio Contreras rebran en el Poliesportiu de Natzaret al SC Huelva.