Skip to main content
Primer Equip
Navarro reprén el treball amb el grup i El Zhar i Rubén, al marge
There are no reactions yet. Be the first!

David Navarro ha tornat al treball en la sessió matinal que el planter ha executat en les instal·lacions de Buñol. El defensor no va participar en l'entrenament vespertí de la jornada d'ahir a causa d'unes molèsties musculars produïdes en el transcurs de l'encontre que va enfrontar al Levante i a l'Hellas Verona en l'Estadi Ciutat de València. El saguer ha completat la jornada amb la mateixa intensitat que la resta dels seus companys. Per la seua banda, Rubén i Nabil El Zhar s'han exercitat al marge. L'interior esquerrà es recupera de l'esquinç lleu que es va produir en el genoll esquerra en la sessió de dimecres passat. El jugador ha complementat un treball amb els fisioterapeutes amb distints exercicis de potenciació de l'àrea afectada en el gimnàs. Nabil El Zhar, amb molèsties musculars, ha rebut tractament de fisioteràpia. El grup ha completat un treball tàctic durant una hora aproximadament sobre el camp número u de Buñol. La jornada ha comptat amb la presència de Jason i Expósito.