Neus Motoso i Alicia González seguiran en el Levante UD Femení una temporada més
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení continua perfilant la seua plantilla i en el dia de hui dos jugadores més han renovat el seu contracte. Es tracta de Neus Motoso i Alicia González que defendran l'elàstica blaugrana una temporada més.
La primera d'elles va disputar durant la passada campanya un total de 20 encontres i va anotar tres gols, mentres que Alicia va jugar 28 partits i va marcar sis tants.
Neus i Alicia s'unixen a Andrea Esteban, Anabel, Sandra Castelló, Aroa Matarredona, Mariajo, Mariví i Bernauer, que en els últims dies han formalitzat la seua renovació amb el Levante UD Femení. A més, el conjunt llevantinista compta amb la incorporació d'Alba Merino, procedent del At. de Madrid Féminas.