Skip to main content
Fútbol Base
Neus Motoso i Anabel Martínez van disputar noranta minuts amb Espanya enfront de Gal·les
There are no reactions yet. Be the first!

Neus Motoso i Anabel Martínez van participar novament amb la Selecció espanyola Sub-17 en l'encontre davant de Gal·les, corresponent al Minitorneig de classificació del II Campionat d'Europa, en el que les espanyoles van véncer per 2-0 i passen a la següent fase de la competició.

Les dos futbolistes de l'entitat granota van disputar els noranta minuts de l'encontre, culminant la seua bona actuació amb el combinat nacional. Les dos van disputar els tres partits i van marcar; Neus ho va fer davant de Croàcia i Romania, mentres que Anabel va anotar enfront del conjunt romanés.