Skip to main content
Fútbol Base
Neus Motoso juga amb la Selecció espanyola Sub-17 enfront de Bèlgica
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Femení B, Neus Motoso, ha tingut l'oportunitat de defendre este migdia l'elàstica de la Selecció espanyola Sub-17 en l'encontre que ha disputat el dit combinat enfront de Bèlgica, corresponent al II Campionat d'Europa.

La llevantinista ha participat durant els noranta minuts del partit i les espanyoles han acabat golejant per 0-5 al conjunt amfitrió. Amb este triomf, depenen d'elles mateixes per a entrar en la fase final.

El pròxim i últim compromís de la Selecció se celebrarà el divendres a les 16 hores davant de República Txeca en Visé.