Skip to main content
Fútbol Base
Nieves Motoso, amb la Selecció espanyola Sub-17 per a jugar el II Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Nieves Motoso es troba concentrada amb la Selecció espanyola Sub-17 preparant la disputa del minitorneig de classificació corresponent al II Campionat d'Europa Femení de la categoria fins a dissabte que ve, després que haja causat baixa una de les jugadores concentrades des del passat dia 10.

D'esta manera, Nieves Motoso s'unix a Anabel Martínez, que es troba en Las Rozas amb la Selecció des de divendres passat.

La mencionada competició se celebrarà del 19 al 28 d'octubre en Mogosoaia (Romania). El calendari dels encontres és el següent:

21 d'octubre -15 hores-

Espanya-Croacia

23 d'octubre -11 hores-

Romania-Espanya

26 d'octubre -13 hores-

Espanya-Gal·les