Skip to main content
Primer Equip
Nikos i Barkero s´exerciten al marge en la sessió matinal a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Nikos i Barkero han sigut els únics components de l'esquadra blaugrana que s'han exercitat al marge en la sessió d'entrenament que el planter ha efectuat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El lateral hel·lé es recupera de la lesió en el turmell que es va produir en el partit d'anada davant del Motherwell. El defensor ha conjugat un treball específic sobre el camp amb una sessió de fisioteràpia. Per la seua banda, Barkero, amb una sobrecàrrega en el genoll dret, s'ha sotmés a tractament específic de fisioteràpia. Cal consignar que la parada de lliga del cap de setmana ha determinat que els servicis mèdics hagen optat per esta mesura preventiva que afecta el mitjapunta basc. Dubka i Pedro Ríos han participat durant la matinal junt amb la resta dels seus companys, si bé en el tram final de la jornada s'han disgregat del grup principal, junt amb Ángel, per a realitzar un treball de potenciació junt amb Estanis Asensi.