Skip to main content
Primer Equip
Nota informativa: Com accedix l'acompanyant de l'abonat a l'estadi per al xoc davant del Saragossa?
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD recorda que, tal com va succeir en el passat partit davant del RC Celta, els abonats no necessiten arreplegar cap entrada d'invitació per als seus acompanyants en este encontre, sinó que directament en les portes d'accés els empleats de l'estadi passaran l'entrada d'invitació d'acompanyant pels torns quan accedisca la persona en qüestió, i una vegada dins, l'acompanyant de l'abonat, rebrà l'entrada ja passada pel torn, per la qual cosa, com és habitual, este no podrà eixir del recinte una vegada dins.

A més, per a facilitar l'accés dels abonats que vagen a acudir al Ciutat de València amb acompanyant, el club habilitarà 2 torns per zona pels quals es podrà accedir:

-En Tribuna s'habilitaran els torns de les portes 4 i 5

-En Grada Central els torns de les portes 21 i 22

-En Gol Orriols, en els torns de les portes 11 i 12

-En Gol Alboraya  els torns de les portes 38 i 39