Nou entrenament a porta tancada en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!
Pistes les justes ha de pensar Luis García que este matí des de les 10:00 hores ha tornat a entrenar amb la plantilla del Levante en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València a porta tancada. Així, sense ulls escrutadors del seu pensament, ha incidit en la planificació del xoc que dissabte que ve enfrontarà als seus pupils davant del Real Saragossa en el feu de La Romareda en un partit que el preparador cataloga de molt notable. Contra el València la passada setmana ens vam jugar tres punts i el sentiment i enfront del Saragossa ens juguem tres punts i alguna cosa més. El tècnic al·ludix als efectes secundaris derivats del goal-average i a circumstàncies parelles entre dos equips que, situats en l'equador de la competició, compartixen espai en la zona baixa de la classificació general. El preparador ha comptat en la sessió matinal amb la totalitat dels efectius disponibles amb l'excepció de Felipe Caicedo, amb un procés febril, i Nacho González i Miguel Pérez, lesionats de llarga duració.