Skip to main content
Primer Equip
Ontanaya López-Astilleros dirigirà el Levante UD-SD Huesca de Copa del Rei
There are no reactions yet. Be the first!

Francisco Javier Ontanaya López-Astilleros (Ciudad Real, 29-11-1974) ha sigut el col·legiat designat per a arbitrar l'encontre de segona eliminatòria de Copa del Rei que enfrontarà a Levante UD i SD Huesca el dimecres a les 21 hores en l'Estadi Ciutat de València.

La passada campanya va dirigir als llevantinistes en dos encontres que es van saldar amb dos derrotes; el Levante UD 0-Real Sociedad 2 i en el que va expulsar per doble groga a Xisco Nadal en el minut 43, i el Nàstic 2-Levante UD 0.

Este col·legiat, del Comité Castellà-Manxec, va dirigir la temporada 07/08, any del seu debut en Primera, tres encontres als llevantinistes saldats amb dos derrotes i un empat; a casa davant del Villarreal CF (1-2), enfront del Real Valladolid fora de casa (1-0), a més de l'encontre de volta dels 1/16 de la Copa del Rei que el Levante UD va disputar davant de la UD Almeria a domicili (1-1).

En la temporada 03/04 va arbitrar una trobada al conjunt granota, l'Elx CF-Levante UD (1-0), mentres que en la campanya 05/06 va dirigir dos encontres: el Sporting-Levante UD (0-2) i el Levante UD-Recreativo (1-3).

Ontanaya López estarà assistit per Jesús M. Moreno Clemente (col·legi castellà-manxec) i Julio Cèsar Ortega Nájera (col·legi castellà lleonés), mentres que de quart àrbitre actuarà Ángel Álvarez Pinardo.