Skip to main content
Femení
El Femení començarà esta vesprada a preparar el derbi davant del Valencia Féminas CF
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení iniciarà esta vesprada els entrenaments de la setmana per a preparar el derbi que disputarà el diumenge davant del Valencia Féminas CF en la Ciutat Esportiva del Valencia CF a les 13 hores.

El conjunt dirigit per Rafa Aranda s'exercitarà esta vesprada a les 17 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret, mentres que demà dimarts ho farà en doble sessió: a les 9 i a les 17 h. en La Peineta.

La plantilla realitzarà el dimecres la sessió de treball a Natzaret, a les 17 hores, i els dos últims entrenaments de la setmana es duran a terme en la Ciutat Esportiva del Levante UD a la mateixa hora.