Skip to main content
Femení
Esther es marxa convocada amb la Selecció espanyola Sub-19 per a entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha emprés viatge este migdia a Madrid per a concentrar-se amb la Selecció espanyola Sub-19.

La davantera realitzarà entrenaments amb el dit combinat fins a dijous que ve. D'esta manera, la jugadora estarà a disposició del tècnic Rafa Aranda en l'última sessió de treball de la setmana prèvia a l'encontre davant del Valencia Féminas CF que se celebrarà el diumenge a les 13 hores.