Els abonats tindran l´entrada gratuïta per a l´encontre de Copa del Rei
There are no reactions yet. Be the first!
Els abonats de la present temporada del Levante UD tindran l'entrada gratuïta per a l'encontre de Copa del Rei que enfrontarà als de Luis García davant de la SD Huesca dimecres que ve a les 21 hores en l'Estadi Ciutat de València.
Per al públic no abonat, el preu únic de l'entrada en Tribuna serà de 30 Euros.
Les entrades per al públic no abonat per a la Copa del Rei es podran adquirir en les oficines del club demà dimarts de 9 a 14 h. i de 16:30 a 19:30 hores, i dimecres de 9 a 14 hores i de 16:30 a 19:30 hores; a partir de les 19:30 hores i fins a l'inici de l'encontre, les localitats es vendran en les taquilles de l'estadi.
Venda d'abonaments
Dimecres que ve de 19:30 h. a 21 h., el Levante UD habilitarà una finestreta en les taquilles de l'Estadi per a la venda d'abonaments, mentres que la resta de dies de la setmana, els passes de temporada es poden adquirir també en les taquilles de 9 a 14 hores i de 16:30 a 19:30 hores.