Skip to main content
Primer Equip
Ontanaya López dirigirà l´encontre Nàstic de Tarragona-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Francisco Javier Ontanaya López-Astilleros (Ciudad Real, 29-11-1974) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de diumenge que ve (17 hores) que enfrontarà a Nàstic de Tarragona i Levante UD en el Nou Estadi.

En la present temporada ha dirigit als llevantinistes en l'encontre Levante UD-Real Sociedad que va finalitzar amb derrota dels de Luis García per 0-2, i en el que este col·legiat va expulsar per doble groga a Xisco Nadal en el minut 43.

Este àrbitre del Comité Castellà-Manxec, va dirigir la passada campanya, any del seu debut en Primera, tres encontres als llevantinistes saldats amb dos derrotes i un empat; a casa davant del Villarreal CF (1-2), enfront del Real Valladolid fora de casa (1-0), a més de l'encontre de tornada dels 1/16 de la Copa del Rei que el Levante UD va disputar davant de la UD Almeria a domicili (1-1).

En la temporada 03/04 va arbitrar un encontre al conjunt granota, l'Elx CF-Levante UD (1-0), mentres que en la campanya 05/06 va dirigir dos encontres: el Sporting-Levante UD (0-2) i el Levante UD-Recreativo (1-3).

Este col·legiat, que ha tornat esta temporada a 2a Divisió, ha impartit justícia en la present campanya en quinze enfrontaments saldats amb nou victòries locals, un empat i cinc triomfs visitants. Ha mostrat 49 targetes als locals per 48 als visitants, amb una mitjana de 6,47 per partit. A més hi ha assenyalat dos penals favorables als locals per un als visitants.