Skip to main content
Primer Equip
Pallardó, Héctor Rodas i Javi Venta completen el primer entrenament de la setmana amb normalitat
There are no reactions yet. Be the first!

El comunicat de guerra de la derrota de dissabte passat a Sevilla va deixar un a grup de jugadors amb molèsties de diversa consideració. Pallardó, Héctor Rodas i Javi Venta es van exercitar al marge en la sessió immediata del diumenge al matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. Xisco Muñoz tampoc va participar en l'entrenament dominical per una sobrecàrrega. El paisatge de la jornada de hui dimarts 25 de gener sobre el camp un de Buñol ha variat de manera considerable. Pallardó, Rodas i Javi Venta s'han exercitat amb absoluta normalitat en el retrobament amb l'activitat física després d'una jornada de reflexió, coincidint amb el dia de festa de la plantilla. Xisco Muñoz ha completat la pràctica totalitat de la sessió encara que s'ha retirat amb antelació al final quan la resta del planter efectuava un informal partidet.

Per la seua banda, Nano ha realitzat un treball específic de recuperació encara que està previst que esta vesprada reingresse en el grup. No obstant això, serà un tornada pautada i gradual. Sergio González ha complementat un tractament sobre el camp, ha començat a trotar, amb un treball personal amb els fisioterapeutes mentres que Nacho i Miguel Pérez seguixen amb el protocol de recuperació establit pel cos mèdic del Levante que representa Rafael Plaza. Asier del Horno ha abandonat el matí abans de la finalització per unes molèsties en el taló motivat per un fregament del calcetí i la bóta encara que no tindrà problemes a tornar als entrenaments esta vesprada des de les 17:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva.