Skip to main content
Primer Equip
Pallardó i Juanlu seguixen al marge en el retorn al treball
There are no reactions yet. Be the first!

Pallardó i Juanlu seguixen exercitant-se al marge del grup en el primer entrenament de la present setmana. El centrecampista entra en la segona setmana de recuperació després del xicotet trencament que es va produir en la jornada posterior al partit de la Lliga Europea davant de l'Helsingborg. Les proves mèdiques van determinar que el jugador estaria al voltant de tres setmanes de baixa. Pallardó ha realitzat un treball personalitzat en el camp número u de la instal·lació esportiva que ha complementat amb fisioteràpia. El centrecampiste continuarà complimentant este protocol en les pròximes jornades. A finals de la present setmana podria començar a exercitar-se amb el col·lectiu. Per la seua banda, Juanlu es recupera de les molèsties musculars produïdes en el xoc davant de la Real Societat que li van impedir participar en el compromís de Lliga de la vesprada d'ahir a Pamplona. L'interior ha treballat junt amb el recuperador i ha rebut tractament de fisioteràpia.