Pamela Conti torna demà a València després de la seua concentració amb la Selecció italiana
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora italiana del Levante UD Femení, Pamela Conti, tornarà demà dimarts de la seua concentració amb l'azzurra per a la disputa de tres encontres amistosos internacionals previstos dins de la Gira Austràlia 2009, que van emprendre el passat 24 de gener.
Així, després de la celebració de dos encontres enfront d'Austràlia i un davant l'All Stars de la Women´s League, la llevantinista s'incorporarà esta setmana als entrenaments amb l'equip de Superlliga per a preparar l'encontre que disputaran el pròxim cap de setmana contra el CD Sporting Club.