La plantilla llevantinista tornarà al treball demà dimarts en la Ciutat Esportiva de Bunyol en doble sessió d'entrenament, a les 10:30 i a les 17:30 hores.
Per al dimecres, està previst que els de Luis García s'exerciten a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València a les 18:30 hores, mateixa hora del vinent encontre davant de l'Hércules CF.
El penúltim entrenament de la setmana es realitzarà el dijous a les 10:30 hores a Bunyol, i al seu terme el tècnic llevantinista compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.
Ja el divendres, la primera esquadra granota tornarà a exercitar-se en l'Estadi Ciutat de València a les 10:30 hores a porta tancada.