Skip to main content
Primer Equip
Part mèdic del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

- PALLARDÓ. Els servicis mèdics han confirmat que demà dimarts se li practicarà una ressonància del pubis per a veure l'abast de les molèsties que el van obligar a retirar-se la passada jornada en el partit ant el Real Murcia. En la sessió de demà no s'exercitarà i rebrà tractament de fisioteràpia.

- ÁLVARO DEL MORAL- Es perdia l'encontre davant del Múrcia per unes molèsties en els adductors que el van obligar a exercitar-se al marge durant tota la setmana. Està previst que demà continue amb el seu entrenament de readaptació per estos problemes, encara que probablement estiga disponible per a l'encontre davant de l'Hércules.

- ADRIÁN MARTÍN- Demà dimarts haurà d'exercitar-se al marge pels tres punts de sutura que té en l´empeine per la ferida que va patir en l'inici de l'encontre davant del Múrcia.

- RUBÉN- Continua amb la recuperació de la seua contusió en el peu esquerre, i demà treballarà al marge del grup.

- SAMUEL- Seguix amb el seu entrenament progressiu i esta setmana començarà a córrer i a tocar baló sobre el terreny de joc, encara que al marge de la resta dels seus companys.