Skip to main content
Primer Equip
Pape Diop i El Zhar completen un entrenament passat per aigua
There are no reactions yet. Be the first!

La pluja ha protagonitzat l'entrenament vespertí que el planter blaugrana ha executat des de les 19:00 hores en l'Estadi Ciutat de València. L'aigua i els efectes de la tempestat que rugia sobre València han marcat l'evolució d'una sessió que ha comptat amb la presència de Pape Diop i El Zhar. Els dos jugadors, amb problemes físics de diversa consideració durant les últimes setmanes, han completat una jornada d'un accentuat component tàctic. Per la seua banda, Juanfran, qui es va retirar en la matinal d'ahir, en les instal·lacions de Buñol, s'ha reintegrat al treball del grup. Únicament Nong i Héctor s'han exercitat al marge del col·lectiu. L'atacant i el central es recuperen de les molèsties que els han impedit participar en les últimes sessions. Joaquín Caparrós ultima els preparatius del partit que el pròxim divendres enfrontarà al Levante i al Rayo Vallecano en l'Estadi de Vallecas, corresponent a la tercera jornada de la Lliga BBVA. El preparador atendrà demà als mitjans de comunicació en el Ciutat a la conclusió de l'entrenament que està pautat per a les 19:00 hores.