Pérez Montero dirigirà demà el partit entre el Rayo i el Levante
There are no reactions yet. Be the first!
Pedro Jesús Pérez Montero (Linares, 3-1-1976) dirigirà demà la confrontació que enfrontarà al Rayo Vallecano i al Levante des de les 23:00 hores en l'Estadi de Vallecas. Vinculat al col·legi andalús, complix la tercera temporada en la màxima categoria després de debutar en la temporada 2011-2012. La passada campanya va arbitrar vint confrontacions en l'àmbit de l'elit. Va estar present en el compromís que el Levante va solucionar davant del Getafe (0-1), amb gol de Michel, en terres madrilenyes en l'octava jornada de la competició de lliga.
L'exercici 2011-2012 va dirigir dos xocs a l'esquadra granota que es van saldar amb dos derrotes; l'enfrontament en l'Estadi Vicente Calderón entre Atlètic de Madrid i Levante que va finalitzar amb derrota granota per 3-2, i en el partit d'anada dels octaus de final de la Copa de SM El Rei davant de l'Alcorcón en Santo Domingo, amb derrota per 2-1.
En la campanya 2009-2010, en Segona Divisió A, va impartir justícia als llevantinistes en l'envit davant de Las Palmas en l'estadi Gran Canària que es va saldar amb victòria llevantinista per 0-1. En la 2008-20009 va impartir justícia en el Levante-Tenerife (2-1) i a Girona-Levante (0-0). Pérez Montero estarà secundat en les bandes per Hernández Labella i Huerga Cermeño. Pinto Herrera realitzarà les funcions pròpies del quart col·legiat.