Pape Diop torna al grup després de diverses sessions al marge
There are no reactions yet. Be the first!
Pape Diop ha tornat als entrenaments junt amb la resta del grup en la jornada matinal que el bloc ha desenrotllat a Buñol des de les 10:30 hores. El centrecampiste senegalés ha completat la sessió amb absoluta normalitat. Diop ha participat en els distints exercicis realitzats pel cos tècnic blaugrana. Cal recordar que el centrecampista es va lesionar en un entrenament amb la Selecció de Senegal durant les jornades anteriors al xoc davant de Costa de Marfil. Les proves mèdiques efectuades a Dakar van revelar que el futbolista patia un lleu esquinç en el genoll. Pape va tornar a València en la jornada de diumenge passat per a començar el procés de recuperació amb l'única finalitat d'aconseguir participar en el partit que enfrontarà al Levante i al Getafe l'imminent cap de setmana.
Diop va superar un treball específic en les jornades del dilluns, dimarts i dimecres per a reintegrar-se en el col·lectiu en la matinal de hui dijous. Per la seua banda, Barkero i Chris han completat la sessió. La recuperació de l'alemany pareix un fet constatable després d'absentar-se del partit que va enfrontar al Levante i al València després de caure lesionat en el xoc d'Europa League davant del Hannover. Per la seua banda, Dudka s'ha absentat de la sessió pels problemes en els adductors que ja li van impedir participar en l'entrenament d'ahir. Pel que fa a Ballesteros, el central s'ha personat en l'entrenament i ha botat al camp encara que després s'ha traslladat al seu docimili particular per a seguir recuperant-se del còlic nefrític que va patir en la nit del dimarts al dimecres.