De manera escalonada en el temps, els jugadors internacionals del Levante han tornat a la dinàmica habitual de treball. Amb la incorporació de Keylor Navas en el matí de hui divendres, els tres futbolistes convocats per les seues respectives seleccions, Diop, Gekas i el meta de Costa Rica, han représ la normalitat amb el desenrotllament dels entrenaments quotidians formalitzats per la societat blaugrana. Pape Diop va ser el primer futbolista a tornar després de la lesió que va patir en les jornades prèvies al duel entre Senegal i Costa de Marfil.
El centrecampiste va arribar a la capital del Túria en la matinal del diumenge per a agilitzar el procés de recuperació d'un lleu esquinç en el genoll. Per la seua banda, Gekas va reprendre les sessions preparatòries en la jornada d'ahir. Hui el torn ha sigut per a Keylor Navas. L'atacant hel·lé i el porter costa-riqueny han sigut peces fonamentals en els partits classificatòries per al Mundial de 2014 disputats per Grècia i Costa Rica.