Skip to main content
Primer Equip

Paradas Romero dirigirà l´encontre Levante UD-Real Sporting de Gijón

There are no reactions yet. Be the first!

José Luis Paradas Romero (Màlaga, 16-10-1972) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre que enfrontarà a Levante UD i Real Sporting de Gijón diumenge que ve 27 de novembre a les 16 hores en l'estadi Ciutat de València.

La passada temporada, este col·legiat del comité andalús va dirigir tres encontres als llevantinistes; els dos de lliga davant d´Osasuna, amb empat a 1 en el Regne de Navarra, i amb victòria en el Ciutat de València per 2-1, i el xoc en què va guanyar la lliga el FC Barcelona i que va finalitzar 1-1.

Paradas Romero, que debutava en la màxima categoria del futbol espanyol en la temporada 07/08 en el partit Levante UD 0-Real Múrcia 0, va dirigir eixa mateixa temporada tres xocs més als granotes; l'anada dels octaus de final de la Copa del Rei davant del Getafe CF en el Coliseum Alfonso Pérez (3-0), el Levante UD-Racing (1-1), i el Deportivo - Levante UD (1-0).

Anteriorment, este col·legiat que va militar en Segona Divisió prou temporades, va imposar justícia en nombrosos encontres dels llevantinistes:

- Durant la campanya 00/01, Paradas Romer va dirigir tres encontres al Levante UD; dos d'ells van acabar amb empat i l'altre amb derrota per als llevantinistes.

- En la 01/02, este col·legiat va arbitrar dos partits al conjunt granota que van finalitzar amb empat.

- En la temporada 02/03, Paradas Romero va dirigir el Levante UD-Sporting (2-1) i el Real Saragossa-Levante UD (1-0).

- En la temporada 03/04 va arbitrar el Leganés-Levante UD (0-0), el Levante UD-Alavés (0-0) i el Levante UD-Tenerife (1-0).

- En la campanya 05/06 Paradas Romero va ser l'encarregat de dirigir el partit que va enfrontar al Levante UD i a l'Albacete Balompié (1-1).

Pel que fa a les estadístiques d'este col·legiat malagueny en la present campanya, ha dirigit 6 encontres que s'han saldat amb 2 victòries locals, 3 empat i 1 victòria visitant. Ha mostrat 14 targetes als locals, per 19 als visitants, amb una mitja de 6,6 targetes per partit. A més, hi ha assenyalat 3 penals favorables als locals.

Paradas Romero estarà assistit Antonio Marañón Cantón, del comité andalús i Jesús Zancada Lobato del comité lleonés, mentres que de quart àrbitre actuarà Jesús Arroyo Cortés, del comité andalús.