Skip to main content
Femení
Ruth jugarà demà amb la Selecció davant d'Alemanya
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García jugarà demà dijous amb la Selecció espanyola davant d'Alemanya en l'encontre corresponent a la Fase de Classificació del Campionat d'Europa Suècia 2013.

El combinat nacional es va imposar per 0-4 a Romania diumenge passat i demà tindrà un dur enfrontament davant de la vigent Campiona d'Europa. L´encontre es disputarà a les 20:30 hores en l'Estadi Municipal Escribano Castilla de Motril amb la presència en directe de les càmeres d'Eurosport.