José Campaña patix una lesió muscular en els isquiotibials de la cuixa dreta. El jugador va patir, en l'entrenament d'ahir a la vesprada, unes molèsties i les proves mèdiques realitzades han confirmat esta nova lesió en una zona diferent de la que es va produir mesos arrere.
El futbolista visitarà demà dilluns al Doctor Pedro Guillén en la Clínica CEMTRO de Madrid per a determinar el protocol que s'ha de seguir.