Nikola Vukcevic va patir divendres passat una ciatalgia, conseqüència d'una hèrnia discal lumbar aguda, i, després de ser valorat pels serveis mèdics del club, es va optar per un tractament intrahospitalari que li manté ingressat.
El jugador, amb una millora important, rebrà demà dimarts la visita de l'especialista per a determinar el protocol a seguir.