Skip to main content
Primer Equip
Part mèdic de la plantilla
There are no reactions yet. Be the first!

-Ángel: Ha hagut de retirar-se de l'entrenament per precaució al notar una sobrecàrrega en l'adductor esquerre, encara que els servicis mèdics han confirmat que no tindrà problemes per a incorporar-se amb el grup demà divendres.

-Geijo: Patix unes molèsties en el bessó esquerre que li han impedit exercitar-se amb normalitat. Encara que en la vesprada d'ahir se li va realitzar una ecografia que no va reflectir cap lesió, hui se li practicarà una ressonància per a descartar una possible lesió fibril·lar ja que persistixen les molèsties.

-Samuel: Hui s'ha exercitat amb normalitat i ja està recuperat de la sobrecàrrega en el gluti que el va obligar a retirar-se de la sessió matinal d'ahir dimecres.

-Pedro Vega: Ja recuperat totalment de la ruptura del recte anterior que li ha mantingut allunyat dels terrenys de joc unes quantes setmanes, en la recuperació d'esta lesió ha patit una sobrecàrrega en el maluc dret i hui se li va a practicar una ressonància per a avaluar el seu estat. Hui va entrenar al marge del grup.

-Adrián Martín: Seguix amb el seu procés de recuperació de l'elongació de l'adductor esquerre, per la qual cosa continua amb tractament de fisioteràpia exercitant-se al marge.

-Miguel Pérez: Continua tractant-se de la seua tendinitis en l'adductor esquerre, realitzant treball fisioteràpic i de recuperació, treballant en solitari.