Skip to main content
Primer Equip
Part mèdic de la primera plantilla en la primera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

SAMUEL. Patix una contusió en el bessó dret, que es va produir en el partit contra el Castelló. Hui s'ha exercitat al marge, encara que s'espera que demà entrene ja amb el grup.

XISCO MUÑOZ. Té un colp en el turmell dret des de la passada setmana que no li ha impedit entrenar i jugar. La passada jornada va tornar a ressentir-se i hui va entrenar al marge precaució realitzant fisioteràpia i exercicis adaptats. Els servicis mèdics han informat que esperaran per a comprovar la seua evolució fins demà per a decidir si s'exercita ja amb el grup en la sessió en l'Estadi, o esperen per a la seua incorporació al dijous.

HÉCTOR RODAS. Ha patit en l'entrenament una sobrecàrrega de la musculatura isquiotibial dreta, per la qual cosa s'ha retirat de la sessió per precaució.

JUANLU. No ha entrenat este matí per una sobrecàrrega en la musculatura isquiotibial de la cama esquerra i està vesprada se sotmetrà a proves metgesses per a determinar l'abast de la lesió.

MORA. Patix unes molèsties en el coll, i únicament ha realitzat mitja sessió amb el grup.

ÁNGEL. Va caure de la convocatòria dissabte passat per unes molèsties en els adductors, i després de diferents proves els servicis mèdics han confirmat que té una xicoteta elongació en l'adductor dret, la qual cosa el convertix en dubte per al partit ant el Betis. El de Salamanca treballarà en dobles sessions per a intentar recuperar-se per a diumenge que ve.

MIGUEL PÉREZ. Continua al marge amb el recuperador, i a mesura que passen els dies va augmentant intensitat i volum de treball.

DANI CARRIL. Igual que Miguel Pérez, continua treballant al marge del grup pels seus problemes en l'adductor esquerre que el mantindran allunyat dels terrenys de joc entre 2 i 3 setmanes més. Està realitzant un entrenament adaptat, i encara que evoluciona en els temps previst.