Skip to main content
Primer Equip
Juanlu no patix lesió de gravetat i estarà disponible per al diumenge
There are no reactions yet. Be the first!

Els servicis mèdics del Levante UD han informat que les proves metgesses practicades esta mateixa vesprada a Juanlu han eixit bé i que no patix cap lesió fibril·lar ni tendinosa.

Segons els metges llevantinistes, el malagueny únicament té una sobrecàrrega en la musculatura isquiotibial de la cama esquerra, que en principi no li impedirà participar diumenge que ve en l'encontre davant del Real Betis.

Juanlu tornarà a exercitar-se amb el grup demà dimecres en la sessió que se celebrarà en el Ciutat de València.