Skip to main content
Primer Equip
Part mèdic després de l´encontre davant del Salamanca
There are no reactions yet. Be the first!

-TENA. Patix una contusió en l'os ilíac dret i encara que hui únicament va realitzar recuperació amb els fisioterapeutes, està previst que el dimecres puga exercitar-se amb la resta del grup.

-MIGUEL PÉREZ. Té una contusió en el bessó dret que li ha impedit exercitar-se este matí. Tornarà amb el grup en el pròxim entrenament.

-BALLESTEROS. Arrossega una sobrecàrrega en els isquiotibials del partit davant del Salamanca i hui no es va exercitar amb el grup.

-FELIPE. No ha entrenat este matí ja que ha patit una reacció al·lèrgica que li ha obligat a quedar-se en llit. Estarà 24 hores en observació i tornarà el dimecres als entrenaments.

-IBORRA. Patix una lumbàlgia i està previst que se sotmeta a proves metgesses per a valorar l'abast de les molèsties.

-ROBUSTÉ. Patix unes molèsties en l'isquiotibial de la cama dreta que li han obligat a rebre tractament de fisioteràpia.